Persoane interesate

luni, 30 iulie 2012

Capitolul 13 . Marturisiri



Bella POV :

    Am iesit din casa , si m-am lovit de intunericul de afara . Unul dintre dezavantajele de a sta in mijlocul unei paduri . Nu aveam de gand sa ies pe intuneric , si sa ma impiedic de ceva sau sa dau peste cineva . In situatia mea , trebuia sa fiu cu ochii in patru in orice clipa .
M-am intors in casa , sa aprind lumina de pe veranda , pe bajbaite , caci si in casa era intuneric . Am apasat intrerupatorul de cateva ori , insa era inutil . Se pare ca se luase curentul ! Exact de ce aveam nevoie .
Insa , trebuia sa ma intorc  la subsol sa vad ce face Edward .Trebuia sa ma asigur ca nu incepeau sa-i revina puterile si sa evadeze de aici , sau mai rau ...
 Mi-am luat telefonul , fiindca nu aveam habar unde , sau daca erau lanterne prin casa , si nu vroiam sa o trezesc pe Lia .
Asa ca am iesit din nou in curte , luminandu-mi drumul cu telefonul . Lumina era destul de slaba , dar , nu eram in situatia sa fac mofturi .
 Am reusit pana la urma sa dau de usa secreta , si sa tastez codul . Cand usa s-a deschis , o senzatie ciudata imi strabatu corpul . De parca un pericol m-ar fi pandit , si m-am intors repede sa ma uit in spate . Nu am vazut pe nimeni , iar lumina de la telefon , nu batea pana la tufisuri . Am asteptat cateva clipe , ascultand cu atentie , insa nimic nu parea in neregula .
M-am intors inapoi , si am intrat in camera , usa , inchizandu-se automat in urma mea . Am coborat scarile destul de incet , incercand sa nu ma impiedic . Am juns la baza scarilor si am incercat sa privesc prin camera intunecata . Nu auzeam nimic , iar pentru o secunda mi-a trecut prin minte faptul ca Edward a evadat . M-am repezit la fotoliul in care l-am lasat , si lipsea . Fotoliul lipsea . la fel si vampirul ce era legat de el . M-am panicat pentru o secunda si m-am intors disperata privind in jur .
Insa , exact atunci o voce chicoti . M-am speriat si m-am intors spre sursa zgomotului . Si , exact acolo , in fata mea , stand in fotoliu si privindu-ma zambind se afla vampirul meu pierdut . “ Al meu ? “ m-am intrebat in gand incruntandu-ma la cel din fata mea . “ Cred ca am luat-o putin razna “ , m-am certat .
-         Tu ce faci acolo ? am intrebat aspru .
-         M-am plictisit sa stau in locul acela , asa ca m-am mutat . O priveliste mult mai buna , apropo , spuse el uitandu-se la mine din cap pana in picioare si zambind .
-         Iti bati joc de mine ? i-am spus nervoasa .
Probabil si faptul ca am crezut ca a plecat m-a speriat putin , iar acum eram nervoasa pe el ca ma facuse sa cred asta .
-         Oh , te rog ! spuse el dandu-si ochii peste cap . Parca tu ai spus ca nu pot evada dupa glontul ala ... care inca doare , in caz ca te intrebai ! spuse el incruntandu-se .
M-am uitat la el vazand ca inca era legat , ceea ce era bine .
-     Bine ! Asta ii e menirea ! am spus aspru .
-     Apropo de menire ... Stii ... eu sunt vampir , nu am mai vanat de vreo 2 saptamani , si ma intrebam daca ai fi draguta sa rezolvi asta ! spuse el , de parca eu eram chelnerita , sau ceva .
Am pufnit neincrezatoare , zambind in batjocura .
-         Scuze , dar nu servim asa ceva ....
-         Glumesti ? Nu stii in ce pericol te pui daca voi fi prea infometat , spuse el serios .
-         Mda , da ! Stiu , nu-ti fa tu asa de multe griji . Oricum nu vei mai sta prea mult pe aici ! maine voi vorbi cu Phil ... aaa... ica seful agentiei sa vina sa te ridice , deci ...
-         Nu ! Nu ma poti  preda ! Asta ar insemna ca si familia mea ar fi in pericol ! spuse el disperat . Hai Bella ! sigur ne putem intelege . Uite , noi nu suntem ca restul . Noi nu le facem rau  oamenii ...
-         Oh , da ... vechea poveste cu “ Nu le facem rau ! Ii trimitem intr-un loc mai bun “ am spus eu facand in aer ghilimelele de rigoare .
-         Nu ! Vreau sa spun ca nu ii ranim . De ce crezi ca ochii nostri sunt aurii ? Incercam doar sa ne intergam in societate . De altfel ce alti vampiri ai mai auzit tu sa mearga la scoala ? spuse el repede .
-         In privinta asta ai dreptate , insa tot nu am incredere in tine ! am spus eu .
Vorbele lui m-au pus pe ganduri . M-am indeparta putin de el cautand cu privirea prin intuneric un fotoliu .
Dupa ce am reusit sa-l localizez , l-am tras pana in fata lui Edward , asezandu-ma pe el .
Edward se uita la mine ridicandu-si o spranceana in semn de mirare .
Eu doar m-am lasat in fotoliul moale , punandu-ma picior peste picior , si lasandu-mi capul intr-o parte , privindu-l curioasa . Si asa nu aveam somn , asa ca decat sa stau singura prin intuneric la mine in camera , ei bine ...
-         Ascult ! am spus eu privindu-l intens .
-         Pardon ? spuse el confuz .
-         Convinge-ma ! Vreau argumente pentru care sa nu te predau agentiei . Ai o singura sansa ... asa ca nu o da in bara ! i-am spus apoi serioasa .
El inca se uita  confuz la mine .
-         Pai ... incepu el . Trebuie sa stii ca noi , suntem ... “ vegetarieni “ . Adica , e un fel de gluma intre noi , pentru ca ne hranim doar cu sange de animal . Deci , nu , nici un om nu este ranit pentru a ne putea hrani !
La aceasta marturisire , sprancenele mele s-au ridicat de uimire . Ei chiar ... folosesc doar animale pentru hrana ?
-         Stiu ca e greu de crezut , insa asa e . Si in plus , asta ne coloreaza ochii in auriu si nu in sangeriu , la fel ca celorlalti . Iar noi , incercam sa facem parte din societate in loc sa ne ascundem . Mergem la scoala , iar Carlisle , care ne este ca un tata , lucreaza ca si doctor . De-a lungul vremii am invatat sa rezistam in fata sangelui , desi nu toti se descurca chiar asa de bine , si ne trebuie zeci de ani de practica inainte sa putem sta in preajma oamenilor fara sa-i atacam , concluziona el .
-         Deci stai sa inteleg . Vrei sa zici ca voi chiar nu consumati sange de om , si seful clanului vostru e doctor ?
-         Da ! Iar Carlisle , e mai mult un fel de cap de familie . Noi asta ne consideram . O familie , nu un clan , deoarece tinem unii la ceilalti si nimeni nu este obligat sa faca nimic din ce nu vrea , spuse el .
-         Waw ! Astea  chiar ca m-au lasat fara cuvinte . E adevarat ca nu am mai intalnit , sau auzit de asa ceva , dar ... Nu inteleg un lucru . De ce ? De ce nu va ascundeti ca restul ? Si cum de Volturii va permit sa iesiti in fata oamenilor . Credeam ca sunt mai stricti decat atat , am spus eu .
-         Volturi ? Stii despre ei ? intreba Edward .
-         Sunt motivul pentru care mai traiesc , am spus eu cu un zambet trist . Dupa ce mi-au omorat parintii , am jurat ca ma voi razbuna . Si asta mi-a iesit destul de bine in ultimii ani , inainte sa ma confrunt cu voi . Un asa zis clan vegetarian .
-         Oh ... imi pare rau , spuse Edward trist . Nu am stiut de parintii tai .
-         Da , pun pariu ca-ti pare ! i-am raspuns eu ironica , pastrandu-mi zambetul fals .
-         Nu , pe bune . Si eu mi-am pierdut mama , inainte .... inainte sa devin vampir , spuse el privind in alta parte , incruntat .
-         Ei bine , atunci stii cum ma simt ! i-am spus eu , renuntand la zambet si uitandu-ma in gol .
-         Volturii stiu de noi . Si nu suntem sigurii care prancticam  aceasta dieta , spuse Edward dintr-o data . Mai este o familie . Si ne-au lasat , deoarece are incredere in noi ca putem pastra secretul in fata oamenilor , si pentru ca ... ei bine , au incredere in carlisle , si sunt fascinati de modul nostru de trai .
-         Aha , am spus eu nestiind ce sa-i raspund .Si talente ? Aveti vreunul din voi ?
-         Pai .... ezita el , dar apoi ma privi in ochi . Da ! recunoscu el . Desi sunt rari cei ce au talent , in familia noastra sunt trei vampiri talentati .
Am asteptat sa continue , si i-am facut semn cand am vazut ca evita .
-         Pai , e Alice , care poate vedea viitorul , insa destul de subiectiv , e Jasper care poate controla emoriile si ... eu .
L-am privit mirata .
- Tu ? Ce talent ai tu ?
- Pai ... citesc gandurile . Inafara de ale tale , desi nu stiu cum reusesti , spuse el privindu-ma incruntat .
Am zambit la afirmatia lui pentru ca stiam ca eram imuna la talentele vampirilor .
-         As vrea sa-ti spun dar asta ar strica toata distractia si misterul nu ? am spus eu pe un ton jucaus .
-         Probabil ca asa e ! spuse el zambind .
-         Acum despre acesti Volturi .... cam cat de mare e armata lor ? am intrebat plina de interes sprijinindu-mi barbia in mana  .
-         Mare ! spuse Edward .
-         Cat de mare ? am intrebat eu enervata de faptul ca-mi evita intrebarea .
-         Mai mare decat ai crede ! Nu ai cum sa invingi intr-o confruntare cu ei .
-         Nu zau , am spus eu , interesata .
-         Mda , si daca imi dai drumul , atunci poate facem un targ , spuse el zambind cu viclenie .
-         Imi place cum gandesti , i-am spus zambind si eu . Insa nu fac afaceri cu vampirii , i-am spus eu serioasa . Nu ma pot increde in inamic . Si nici tu nu ar trebui . Cu toate ca nu ai de ales .
-         Dar ... am crezut ! spuse el confuz , in timp ce eu am format un numar pe telefonul meu si m-am ridicat in picioare .
Dupa al doilea ton de apelare imi raspunse .
-         Alo , Phil ? Am niste informatii chiar interesante ! i-sm spus , iesind din incapere si lasandu-l pe Edward uimit .
Il tradam , stiam asta , insa misiunea mea era mai importanta . Si de cand ma imprieteneam eu cu vampirii ?
-         Da Bella , ce s-a intamplat ?
-         Am o poveste destul de interesanta sa-ti spun , si cred ca ai vrea sa o asculti , asa ca ia un loc , i-am spus eu intrand in casa , ca sa observ ca a venit curentul electric
Am urcat in camera mea si i-am povestit ceea ce mi-a spus Edward , intrebandu-l daca a auzit de asemenea vampiri vegetarieni , insa am evitat sa-i spun de familia lui .
Phil s-a suparat pe mine bineinteles , si mai ales pentru ca l-am capturat si nu l-am anuntat .
Mi-a spus ca de dimineata va trimite pe cineva sa-l ia , insa eu m-am opus vehement .
-         Phil nu ! Stiu ca esti ingrijorat , insa nu-ti fa griji , Ma descurc . In plus , am un plan , iar Edward nu este periculos .
-         Nici nu ma gandesc Bella ! Nu te pot pune in pericol ! spuse Phil serios .
-         Te rog , Phil ! Doar de data asta ai incredere , si-ti promit ca daca se intampla ceva , fie si cel mai mic indiciu ca as fi in pericol , iti spun , si te las sa faci ce vrei , fara sa comentez .
-         Bella .... spuse el iftand
-         Te roooog Phil . Stii ca sunt in stare si ma descurc . Ai putina incredere ! l-am rugat eu . In plus , vreau sa aflu mai multe si singura cale este sa-l conving .
-         Bine ! spuse el infrant .
-         Yei ! am spus eu fericita .
-         Insa ! mi-o taie el repede . daca ceva nu merge bine , vreau sa-mi promiti ca ma anunti , si nu te vei opune , chiar daca ar fi sa te inchid , pentru a te proteja ! imi spuse el .
-         Bine ... am spus eu suparata ca nu avea incredere deplina in mine . imi voi da silinta si voi invinge , Phil . Stiu ca asa va fi ! am spus eu increzatoare .
Mi-am luat la revedere de la Phil , si am inchis . Stateam la birou , avand un picior sub mine , si navigam pe internet , incercand sa-mi verific mailul .
-         Hm ! Un mail nou de la cineva necunoscut ! am spus eu pentru mine deschizand mailul .
Te vad ! scria in mail cu litere mari .
M-am ridicat in picioare imediat , caci un sunet de la fereastra ma sperie . M-am dus in fuga sa o deschid si sa privesc afara , stand cu o mana pe pistolul meu . Insa acolo nu era nimic . Prin tot intunericul acela nu am putut vedea sau auzi nimic .
Poate devin paranoica . Ori mailul ala m-a facut sa-mi imaginez sunetul .
Am inchis fereastra cu grija , asigurandu-ma ca o incui , inainte de a mai intoarce la leptopul meu .
 M-am mai uitat o data la mesaj , de parca nu il puteam descifra , si la expeditor . Era un pseudonim ciudat , care , apropo , nu era absolut deloc subtil : Kill hunters  .
M-am incruntat , hotarandu-ma sa-i raspund : “ Nu vei scapa cu asta ! “ .
Apoi am trecut la alte mailuri , printre care se afla si unul de la Logan . Nu mai auzisem de mult de el . Am citit rapid mesajul , in care imi spuse ce mai facuse , si ma intreba cum o mai duc .
I-am raspuns pe scurt , ca sunt bine , fara sa-i dau detalii , apoi am inchis laptopul si mam bagat la culcare .

______________________________________________________

Din cauza CUIVA care a ramas anonim :D Astazi aveti parte si de capitolul 13 !!!!!
Vedeti ? Nu trebuie decat sa cereti "D

6 comentarii:

AndaAnduta spunea...

Vreau next! :D Super capitolul, ca si celelalte de altfel :D

dya spunea...

Super!!!Abia astept next!Imi place atat de mult poate Bella va face un pact cu Edward!:*

LoStInDr3aMs spunea...

nu trebuia sa-l tradeze pe edward...si ce are de gand???sa-l tina legat pana putrezeste:)) vreau next-ul!(sa nu zici ca nu am cerut)

LoStInDr3aMs spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Beatrice Andre spunea...

Buna. Ai primit o leapsa.:) http://doareusiminteameaaiurita.blogspot.ro/2012/08/leapsa.html

Unknown spunea...

Uuu...dragut de tot. Chiar mi-a placut la nebunie, insa nu vreau sa-l tradeze pe Edward:)).
Oriucum foarte frumos, bravo. Si te rog posteaza next-ul.