Persoane interesate

duminică, 24 iunie 2012

Capitolul 10 . Sentimente ciudate


Bella POV :
   Dupa scena din cantina , se pare ca mai toti ma evitau , cu exceptia lui Jake si a celor care au stat la masa noastra . Era placut sa stii  ca esti respectat in liceu .
 Acum mergeam pe hol spre urmatoarea mea ora : biologia . Va fi asa o plictiseala , incat sper doar ca nu voi adormi . Toti se dadeau din calea mea , facandu-mi loc sa trec , insa le simteam privirile si susotelele pe la spatele meu . Mi-am dat ochii peste cap . Intotdeauna va fi la fel .
Am intrat in clasa si l-am observat pe Mike stand in ultima banca de la perete , uitandu-se urat la mine , cu mana bandajata . Am suras in gandul meu si m-am dus la catedra sa ma prezint profesorului .
Ora a decurs bine , si mai ales ca am stat singura in banca . Am mazgalit toata ora o foaie de hartie , uitandu-ma la ceas din cand in cand . M-am mai uitat printr-o carte , apoi , slava Domnului  , s-a sunat de iesire . Am mers la urmatorul meu curs pana in sala de sport , gandindu-ma la cat ma voi distra speriindu-mi colegii cu miscarile mele de felina .
Ajunsa in sala , l-am vazut pe Jake , care vorbea cu niste baieti , si mi-a facut cu mana zambindu-mi . I-am raspuns la salut , si m-am dus in vestiarul fetelor .
Cand am intrat , toate se uitau speriate la mine si au iesit rand pe rand toate , lasandu-ma singura . Ei , cu atat mai bine mi-am spus .
M-am imbracat intr-o pereche de egari gri trei sferturi , un maieu alb imprimat cu un desen cu Mikey Mouse si o bluza de trening tot gri , scurta .
 
Am intrat in sala de sport cu o voiosie rar intalnita la mine , asezandu-ma pe o banca . Imediat , langa mine veni o tipa satena cu parul lung , zambind prosteste . Am ridicat o spranceana uitandu-ma la ea , si curiasa de ce s-a asezat asa de aproape de mine . In schimb ea a inceput sa-mi vorbeasca , avand un glas pitigaiat si enervant .
-- Buna ! Sunt Jessica Staley , si sunt una dintre cele mai populare fete de pe aici . Am auzit de incidentul din cantina , si mi se pare ca esti super de gasca , si daca vrei , te invit sa stai la masa cu noi , permanent . Am vorbit cu fetele si am decis sa te primim in gasca noastra . Nu ar fi tare ? Adica , normal ca ar fi ! Spuse ea , vorbind foarte entuziasmata .
-- Aaa…. Buna si tie , am spus putin sceptica . Si nu cred ca mi-am dat acordul sa ma alatur asa-zisei voastre gasti  de …
-- Fete populare ! Spuse ea . Dar stiu ca vrei . Adica , orice fata din liceul asta vrea sa fie in gasca noastra , iar noi nu acordam o a doua sansa .
-- Ok , scuze … Miss Pinky ! Am spus uitandu-ma la ea , si vazand ca era imbracata toata in roz . Insa nu cred ca vreau sa fiu in  gasca unor fete rasfatate care nu vorbesc decat despre cum sa-si mai vopseasca unghiile si ce haine sa-si mai cumpere . Asa , ca … mai bine iti gasesti alta fata pentru gasca …" popularelor" , am spus ridicandu-ma de pe banca din tribune si ducandu-ma spre teren  , unde proful de sport explica nu stiu ce reguli de siguranta .
  M-am avantat in jocul de volei al fetelor castigand detasat cu 30 la 1 . Pe bune , acum . Fetele astea mai mult se fereau de minge decat sa o loveasca . Iar singurul punct pe care l-am incasat , a fost pentru ca m-am gandit sa le las si pe celelalte fete sa incerce . Proasta decizie . Asa ca , pana la urma , am ajuns sa joc aproape singura .
 
Pana la urma , antrenorul a suflat nervos in fluier , anuntand sfarsitul orei . In sfarsit , putream si eu sa merg acasa . Insa "norocul" meu a fost cand antrenorul m-a rugat sa merg in biroul lui sa vorbim .
M-am ales cu o cearta zdravana . Nimic serios , din partea antrenorului , care imi spunea ca nu conteaza ca am castigat daca nu le las si pe celelalte fete sa joace , si inca ceva despre faptul ca-mi sperii  colegii , insa apoi am putut pleca .
 Ce pot sa spun . Ziua asta a fost nasoala .
  Am condus pana la casa mea din padure , ascultand muzica clasica . Ma relaxa de altfel cand aveam zille agitate , ca astea . Se pare ca macar atata lucru bun s-a prins si de mine de la Phil .
 Am parcat masina in garaj , si am intrat in casa . Din fericire , nu era nimeni . Am gasit pe frigider un bilet de la Lia , menajera mea , in care imi scria ca a mers sa faca piata , luand-o si pe Ana cu ea .
Ei , numai bine pentru mine . O casa linistita pentru urmatoarele ore , era tot ce-mi doream .
Am deschis frigiderul sa-mi iau cele necesare prepararii unui sandwish si m-am trantit pe canapea , in fata televizorului butonand plictisita telecomanda .
Dupa cateva minute am deschis ochii buimaca , crezand ca am auzit ceva afara , dandu-mi seama ca atipisem . Insa , pentru orice eventualitate , am iesit pana pe veranda , uitandu-ma prin curte . Pentru o adolescenta normala , faptul ca iese singura in curte , cand aude un zgomot ciudat , ar fi nesabuinta , insa la antrenamentul meu …
 
In curte nu era nimeni . M-am uitat in sus , la cerul violet , semn ca se lasase seara , simtind din nou acel sentiment ca cineva ma urmareste . Oare am devenit putin paranoica de la atacarea celor doi vanatori si biletul de amenintare primit ?
Dar nu avea de unde sti ca eram aici , oricine m-ar fi urmarit . Nu ?
 Am intrat in casa , pe ganduri , exact la timp sa le vad pe Lia si Ana , intrand in casa cu o multime de pungi in maini .
Le-am ajutat sa despacheteze cumparaturile , apoi am urcat in camera mea “ sa-mi fac temele “ .
I-am spus Liei ca am mancat deja si nu mai iau cina , urcand in graba sus . M-am tolanit pe pat si mi-am pus castile de la iPod in urechi , ascultand ceva muzica , pana cand somnul ma cuprinse .
Edward POV :
Stateam in camera mea , plambandu-ma de colo-colo , nelinistit . Gandurile imi tot zburau la fata aceea noua si la discutia cu familia mea . Era oare posibil ? Un vanator de vampiri ? Ar trebui sa stau departe de ea , dar ceva parca ma atrage mai aproape . Ar trebui sa …
“ Edward , nici sa nu te gandesti ! “ imi striga Alice in minte , insa eu plecasem deja .
Alergam prin padure cu viteza luandu-ma dupa miros . Un miros dulce , cum numei al ei poate fi , mi-am spus . Am alergat asa , pana am ajuns la o casa imensa . Ce-i drept , era putin ciudat pentru cineva sa traiasca in mijlocul unei paduri , insa cine sunt eu sa o judec , cand ma aflam in aceea si situatie ?
M-am apropiat incet , incercand sa ascult zgomotele din casa .
 
Un televizor era aprins la parter , si m-am apropiat de fereastra cea mai apropiata . Am privit inauntru , vazand-o pe Isabella cu ochii inchisi , stand pe canapea . Ceva din felul ei , ma facea nelinistit si neatent , calcand pe niste crengi . Atunci am auzit cum respiratia ei incepe sa devina mai rapida , semn ca avea sa se trezeasca , asa ca am fugit . Am luat-o inapoi in padure , gandindu-ma ce neghiob pot fi . Tocmai imi pusesem in pericol intreaga familie , doar sa o vad pe ea . Era o nebunie din partea mea , ca reactionam asa . De parca ea era mai importanta pentru mine decat propria-mi familie .
Am urcat in camera mea , imediat ce am ajuns acasa , utilizand ferastra , fiindca nu aveam chef de explicatii . Insa tot nu aveam sa scap . Imediat ce am intrat in camera , i-am auzit gandurile lui Alice care se indreptau spre mine . O secunda mai tarziu , usa camerei mele s-a deschis cu putere , intrand o Alice furioasa , strigandu-mi mental : “ Ce mama naibii a fost in capul tau ? “
Mi-am lasat capul sa se tranteasca intre pernele de pe canapea , pregatindu-ma pentru cateva ore bune de intrebari “ a la Alice “ .
Bella POV :
M-am trezit putin dezorientata , privind in jurul meu , dar amintandu-mi ca asta era camera mea . M-am uitat la ceasul de pe noptiera , care arata ora 5:13 .
Of ! Mai aveam 2 ore bune de somn pana sa plec la scoala , insa somnul meu fugise de mult .
M-am ridicat in picioare , uitandu-ma la mine in oglinda . Seara trecuta adormisem inainte sa ma schimb in pijamale , si acum aratam groaznic . Parul ciufulit , faţa botita si umflata de la somn …. ce sa mai .
 
Am fugit pana la baie , facand un dus radid , apoi m-am imbracat cu ceva lejer , coborand la parter . In toata casa era liniste , semn ca nimeni nu se trezise inca . Am intrat in bucatarie , facandu-mi o cafea , pe care am baut-o in gradina din spate , leganandu-ma usor in leagan . Priveam la peisajul din fata mea , admirand roua diminetii pe iarba si trandafirii delicati . Ochii mei s-au ridicat mai sus , privind padurea . Era ceva ciudat la ea , de parca ma chema . Am mai stat un minut dupa ce mi-am terminat cafeaua , cand am auzit niste sunete ciudate . Mi-am ridicat privirea , vazand un stol mare de pasari strigand si zburand dinspre padure .
Ceva le-a deranjat . M-am ridicat in picioare , cu gandu-l sa merg in cercetare . M-am uitat la ceas , si am vazut ca aveam destul timp sa ma si intorc inapoi , asa ca am luat-o la fuga intrand in padure .
_____________________________________________________
Hei lume ! Mii de scuze pentru intarzierea de aproape … o luna ??? OMG ! Nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul asa de repede !
Oricum , sper ca va bucurati de vacanta , !! Si eu ma voi bucura peste 2 saptamani , cand voi incepe sa muncesc din greu la terminarea tuturor ficurilor :D
Vesti bune , NU ?
  Cert este ca vreau sa le termin pe toate , sau macar vreo 2 pana sa ma apuc de noul meu proiect . SSSHHHhhh … Secret ! J
Deci … niste coment-uri , ar fi de mare ajutor :D !

5 comentarii:

dya spunea...

Super capitol!Edward a fost la locuinta Bellei!WOW!:*Ce o sa se mai intample?Abia astept urmatorul capitol!:*:*

LoStInDr3aMs spunea...

imi place de aceasta bella...puternica,agila,increzatoare...se pare ca a bagat in sperieti o scoala intreaga:))
abia astept next-ul....si in legatura cu intarzierea...o luna nu-i chiar asa rau...bine mi-am mai minjit eu ochii pe aici sa vad dak ai pus vrun capitol,dar stiam ca pana la urma asteptarea imi va fi rasplatita.Eu de exempplu nu mai postasem de doua luni...abia ieri(sau mai bine zis azi ca l-am postat pe la 4 dimineata).Deja m-ai facut curioasa in legatura cu nou proiect...deja stiu ca va fi ceva mare...si sunt asa nerabdatoare!nu ne poti da cateva detalii???va fii tot cu edward si bella?
inca o data..un capitol minunat...

AndaAnduta spunea...

BIG Like >:D<

issaissabella spunea...

interesant cum ai construit personajele- bella nu mai e fata aceea, sperioasa-nu ca era prea mult in seria originala, dar.., poate sa mearga si sa manace guma in acelasi timp, fara sa faca cunostinta cu pamantul, e mult mai stapana pe sine, si are mult prea multa incredere in propriile forte...iar edward... e exac invers-cand, in ce lume paralela s-ar fi temut el de un om-o vanatoare de vampiri, dar tot om este... in fine, fic-ul tau ma intriga, deci astept next-ul mult mai curand decat pe celalalt sper....

LoStInDr3aMs spunea...

ti-am facut o mica reclama la bloguri ;;)
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/07/un-blog-minunat.html