Persoane interesate

marți, 24 iulie 2012

Capitolul 12. Cum sa sechestrezi un Vampir


Bella POV :
Am intrat la ore , de parca nimic nu s-ar fi intamplat , incercand  pe cat posibilul sa evit familia Cullen . Cand clopotelul a anuntat pauza de masa , am plecat spre cantina , si , din greseala , era sa dau peste tipul imens si musculos , pe nume Emmet . Insa m-am oprit la timp , redresandu-ma , si ocolindu-l .
Stand la masa , cu prietenii mei , i-am observat cat de ingrijorati erau . Puteam observa cum isi miscau buzele aproape imperceptibil , insa cu siguranta auzeau . Apoi , deodata , toti s-auridicat , si au parasit cantina , Nici nu s-au mai obosit sa-si cumpere mancare . Ceea ce oricum era o risipa , pentru ca ei nu mancau . Apoi , cand am iesit , sa merg la ultimele ore , am vazut ca masina lor disparuse . Cred ca plecasera in cautarea lui Edward . Trebuia sa ajung cat mai repede acasa , si sa ma asigur ca Edward nu evadase , asa ca , in loc sa ma duc la obisnuita mea ora , am plecat direct spre cabinet . Norocul meu ca eram o asa actrita , si m-am prefacut ca ma doare burta .
-         Stiti ... probleme de fete . Ma pute-ti invoi la ultimele mele ore , va rog ? Chiar simt ca nu mai pot . Nu vreau decat sa ma odihnesc putin , am mintit eu .
-         Desigur , draguta . Poti merge acasa ! imi spuse asistenta draguta .
Inainte sa ma lase in sfarsit sa plec , a trebuit sa ma prefac ca iau o pastila , dar , m-a crezut , si am plecat cat de repede am putut .
Am bagat viteza maxima , facandu-mi planuri . Daca il sunam pe Phil si-i spuneam , va trimite o multime de agenti pentru a captura intreaga familie . Apoi , va considera ca nu sunt in siguranta , si stiu cat de protector poate fi el uneori . M-a va inchide intr-o celula cel mai probabil , gandindu-se ca “ ma protejeaza “ . Iar eu nu mai vroiam  sa fiu dadacita .
Insa , trebuia sa  rezolv situatia asta . Pana la urma , am captivat un posibil vampir , si nu am nici o idee ce sa fac cu el .Cand eram la agentie , ieu doar ii prindeam , si altii se ocupau de ei . Acum va trebui sa aflu cum se face treaba “ murdara “ .
Am oprit in fata casei , si practic am alergat pana la usa secreta . Am introdus codul secret , iat usa s-a deschis . Am aprins lumina , si am coborat scarile , uitandu-ma dupa Edward , care , asa cum speram , era la locul lui , uitandu-se pe tavan .
-         Oh ! Ai venit ! spuse el observandu-ma . Credeam ca ma vei lasa sa putrezesc aici , spuse el ironic , insa am putut observa un zambet micut in coltul buzelor lui .
-         Dap , am spus eu plictisita .
-         Ai venit sa ma torturezi ? spuse el prefacandu-se ingrozit .
M-am uitat la el ridicand o spranceana , hotarandu-ma sa-i fac jocul .
- De fapt , am fost la scoala , am spus observand cum se incrunta de confuzie .
- Si ? intreba el .
- Si .. ti-am vazut “ familia ‘ , am spus eu facand in aer ghilimelele de rigoare . El se incorda . Stii .. am spus ducandu-ma in spatele lui si puandu-mi minile pe umerii lui  . Pareau foarte ingrijorati de disparitia ta . Ba chiar au plecat dupa pauza de pranz , probabil sa te caute . Cine stie ... poate o sa te gaseasca pana la urma .
La auzul cuvintelor lui , Edward a reactionat destul de violent , zbatandu-se pentru a nu-l mai atinge .
-         Sa nu indraznestii ... , spuse el uitandu-se la mine cu ura .
Eu doar am ridicat o spranceana zambind satisfacuta , ca amenintarea mea functiona . Nu ca as fi chiar atat de stupida incat sa ma pun cu tot clanul lui . Stiam ca m-ar face bucatele , cu tot cu armele mele . Imi placea sa-l infurii putin .
Vazandu-mi zambetul , Edward ma ameninta din nou :
-         Vorbesc serios ! sa nu indraznesti sa te apropii de familia mea , sau ...
-         Sau ce ? Nu cred ca in conditia ta , poti ameninta pe cineva , dar nu-ti fa griji . Nici nu aveam in plan sa le fac ceva , am spus intorcandu-ma cu spatele la el . inca ! am spus tare , peste umar , incepand sa ma indepartez .
-         Stai ! striga el dupa mine .
Eu m-am oprit dar nu m-am intors .
-         Cand ... aaa ... te intorci ? intreba el sovaind .
-         Mai repede decat crezi , i-am spus continuandu-mi drumul .
Am iesit din ascunzatoare , si am intrat grabita in casa .
Lia , servitoarea , gatea ceva , asa ca doar am salutat-o si am urcat sus . Pe drumul spre camera mea , am putut-o auzi pe Ana cum vorbea cu papusile ei si se amuza . M-am oprit in tocul usii ei , care era deschisa , si am privit-o cum se juca . Am zambit in sinea mea , gandindu-ma cat de norocoasa era . In primul rand , pentru ca avea o mama . Probabil ca tatal ei era divortat . Insa asta nu ma privea pe mine . Imi doream doar ca ea sa isi traiasca fericita copilaria .
Acum , ca ma gandesc serios la asta , imi dau seama ca ar fi trebuit sa-i iau ceva bun pe drum incoace . Dar ma voi asigura ca va fi fericita de acum .
Fetita si-a ridicat ochisorii de la papusile ei , si m-a privit .
-         Bella ! Vii sa te joci cu mine ? intreba ea inocent .
-         Sigur , am spus , inaintand in camera ei , si asezandu-ma pe unul din scaunelele ei minuscule . ce facem ? am intrebat-o .
-         Petrecere cu ceai ! spuse ea fericita .
M-am mai jucat putin cu ea , apoi ne-am uitat la Cenusareasa , impreuna , pana ce ea a adormit . Apoi m-am furisat de langa ea , si am plecat in camera mea sa-mi fac temele .
M-am uitat la ceas , si era deja 11 :20 . Cand a trecut timpul asa de repede ? Trebuia sa ma duc sa-l verific pe Edward inainte sa ma bag la culcare , mi-am spus .
Ia stai putin ! De cand vorbeam eu despre un vampir folosindu-i numele ? Eram putin surprinsa , si cofuza . Aveam un sentiment ... ciudat  .



Carlisle POV :
Eram la spital , si tocmai ma apucasem de completat cateva hartii , cand telefonul a inceput sa-mi sune . m-am uitat la apelant si am vazut ca era Alice .
I-am raspuns imediat , stiind ca ea nu ma suna decat cand era vreo urgenta .
- Da ?
- Avem o urgenta , imi spuse ea . Ne intalnim acasa , spuse ea , si inchise .
Mi-am pus telefonul in buzunar , mi-am luat jacheta si am iesit pe usa . la receptie , secretara mi-a zambit .
-         Trebuie sa plec acasa , i-am spus .Am o urgenta in familie . Ocupa-te de hartiile de pe biroul meu , si apoi iti poti lua liber restul zilei , i-am spus , stiind ca nu mai aveam nimic de facut in acea zi .
Ea dor m-a aprobat , iar eu m-am grabit sa intru in lift .
Am condus repede pana acasa , incercand sa tratez situatia cu calm . ma gandeam la Bella , aceea care era din agentie . daca a descoperit cine suntem si venea dupa noi ? trebuia sa-mi pun familia pe primul plan , si sa plecam cat mai repede din oras .
Cand am intrat in casa , am vazut ca toata familia era adunata in living , in afara de Edward .
-         Unde e Edward ? am dat glas gandurilor mele .
-         Asta este ! Nu stim , am spus Rosalie .
-         Bine , a-ti incercat sa dati de el ? am intrebat pastrandu-mi calmul .
-         Da ! L-am cautat prin toata padurea , l-am sunat , i-am trimis o multime de mesage , dar degeaba ! Parca nu vrea sa –l gasim .
-         Atunci , poate asta si e . Vrea sa fie singur putin , am incercat eu sa-i linistesc , insa nici eu nu ma credeam .
-         Carlisle , el nu ar fi facut asta fara sa ne spuna , si in plus ... incepu sa spuna Jasper , dar se opri , caci Alice avea o viziune .
-         E Edward ! spuse ea . E legat . E intr-o camera intunecata , iar un televizor ii lumineaza incaperea , spuse Alice revenindu-si din viziune .
-         Eh ... cine stie ce fantezii isi indeplineste Eddy ! spuse Emmet , razand , dar Rose il reduse la tacere cu o palma peste cap .
-         E de rau ! spuse Alice . edward este capturat , iar noi nu putem face nimic , macar daca  as sti mai multe , se planse ea .
-         Alice , nu e vina ta ! i-am spus eu . Totul va fi bine .
Insa nici nu mi-am terminat vorba de zis , ca telefonul lui Alice bipai .
-         E un mesaj . E de la Edward ! striga ea . Spune ..,
Alice , stiu ca probabil ai avut o viziune , dar nu va bagati . Sunt bine , si voi rezolva singur aceasta situatie .Stiu ce fac !“ , citise Alice cu voce tare .
-         Si acum ce facem ? intreba Esme .
-         Ce a spus Edward am spus eu , iar toti s-au uitat la mine .Am incredere in el , si tiu ca daca situatia l-ar depasi , ne-ar chema imediat , am spus eu ferm .
-         Dar Carlisle ... se plase Alice .
-         Stiu . Nici pe mine nu ma lasa sufletul , dar e decizia lui . si stiti ca s-ar supara daca nu i-am respecta decizia .
-         Da , asa e ... spuse alice ingrijorata . Dar asta nu inseamna ca nu-mi voi tine viziunile indreptate spe el , spuse ea , aratand cu degetul .
-         Bine , Alice , poti sa-ti tii “ ochii spre el ‘ , am spus eu .

6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

cum adk se descurca???????ce e in capul lui edward...sper sa inceapa sa se inteleaga cu bella...sau cel putin bella sa mai lase din orgoliu...poate isi mai baga coada vampirul ala "rau" si astfel va ajunge edward sa o protejeze;;)
abia astept continuarea;)

dya spunea...

Ce are de gand Edward sa faca?Poate se va intampla ceva si Bella isi va da seama ca Edward un vampir bun!!:*:*

AndaAnduta spunea...

Ai mila si pune urmatorul capitol, sunt ASA CURIOASA!

AndaAnduta spunea...

App, ai leapsa de la mine http://myperfectlyrcrazyworld.blogspot.ro/
:D

Anonim spunea...

cand pui urmatorul capitol?

Unknown spunea...

Wow . Asta e socant, superb. Bravo