Persoane interesate

marți, 7 august 2012

Capitolul 14 . Evadare


Bella POV :
M-am trezit cu o durere de cap cand telefonul meu suna . Eram prea obosita caci nu dormisem mai bine de jumatate de noapte , asa ca am oprit alarma si m-am afundat din nou in somn . Scoala mai putea astepta .
Am mai dormit cateva ore , dupa care m-am hotarat ca nu puteam lenevi chiar toata ziua in pat , asa ca m-am data jos . Dupa un dus  binemeritat , am coborat in bucatarie . Si asa era vineri , deci nu-mi faceam probleme . Am servit micul dejun in liniste , stiind ca proabil Ana era la graditita , iar Lia prin oras , la cumparaturi , sau oriunde .
Dupa ce am terminat de mancat , am iesit afara . ma gandeam la discutia cu Edward de aseara si , fara sa-mi dau seama , ma indreptam spre padure  . Stiam ce aveam sa fac , si nu stiu cat de rau imi va parea .


Edward POV :
Aseara m-am deschis in fata ei . I-am spus totul despre mine , totul despre familia mea . Am avut incredere in ea , iar acum i-am pus pe toti in pericol . Din vina mea ! Nenorocitul de mine ! M-am lasat prostit de frumusetea ei , si i-am crezut vorbele dulci . Acum voi plati pentru toate . Macar daca eram doar eu ! Dar mi-am bagat si familia in asta .
 Cum am putut fi atat de idiot si sa-mi dau drumul la gura fara sa gandesc ?
Cand am vazut-o cum si-a luat telefonul si sunandu-l pe acel Phil , seful agentiei , presupun , cerul mi-a cazut in cap . Ma simteam tradat .
 Am stat asa cateva ore , ca apoi sa-mi revin in simtiri , si sa gandesc . Eu nu mai aveam vreo sansa sa evadez , insa poate familia mea avea . Trebuia sa ajung la telefon si sa le trimit un mesaj . probabil ca vor incerca sa ma salveze dar trebuia sa ma lase .
 I-am dezamagit , si stiu asta , insa acum trebuia sa-i salvez .
M-am chinuit sa-mi iau telefonul din buzunar , deoarece il pusesem acolo , ca Bella sa nu-si dea seama , asa ca acum a trebuit sa ma necajesc din nou sa-l scot . Eram aproape , cand usa se deschise ghomotos , facandu-ma sa-mi scap telefonul pe jos .
Mi-am ridicat privirea , si am vazut-o pe Bella .
Probabil asta imi era sfrsitul .
-         Ce ? Deja au venit dupa mine ? am intrebat eu nervos  .
Ea nu-mi raspunse . Ma privi in ochi si se apropie de mine . Avea in mana o punga ce o lasa pe masa . Era serioasa , si in privirea ei am vazut nehotarare .
 Inca se apropia de mine pana ce ajunse la doar cativa centrimetri . Se apleca , sprijinindu-se de spatarul foroliului in care eram , privindu-ma de aproape .
Isi ridica o spranceana privindu-ma intrebatoare , apoi , se apleca si mai mult lipindu-si obrazul de al meu .
-         Spune-mi , nu ai vrea o muscatura din gatul meu ? Sangele meu nu te atrage ? Nu vreai sa ma omori pe loc si sa ma golesti de sange ?

Isi plimba minile pe pieptul meu , si trebuia sa recunosc ca sangele ei ma atragea , insa incercam sa rezist .
-         Nici nu ai idee ! i-am raspuns in soapta .
-         Atunci ce ma- astepti ? Stii ca am vorbit cu phil si i-am spus tot ce mi-ai spus . Ti-am tradat increderea . Ce mai astepti ? In plus , hranindu-te cu sangele meu , vei putea sa te eliberezi , spuse ea pe un ton dulce .
-         Stiu ! i-am raspuns inghitindu-mi otrava din gura , caci deja salivam .
-         Atunci ce mai astepti ? spuse ea soptit pe un ton seducator .
-         Nu sunt genul , i-am raspuns incercand sa rad .
-         Oh , spuse ea bosumflandu-se si se departa de mine .

Am privit-o cum se distanteaza si se aseaza pe canapea . Oricat de sete imi era , nu puteam sa fac asta . Am privit-o petru cateva secunde cat timp parea ca se gandeste la ceva .
Dupa cateva clipe , isi ridica privirea spre mine fixandu-ma .
-         Nu-mi vine sa cred ca-ti spun asta , dar iti propun un targ  , spuse ea cu voce tare .
-         Si ce te face sa crezi ca voi accepta ?
-         Nu ai de ales , spuse ea zambind , si ridicandu-se in picioare .
-         Ascult , am spus eu .
-         Nt , nt , nt , totul la timpul lor , spuse venind din nou la mine si mangaindu-mi obrazul . Mai intai ,  tu va trebui sa imi spui tot ce stii despre Volturi  .
-         Iar in schimb ? am intrebat eu .
-         Te vei putea bucura de asta , spuse ea aruncandu-mi punga .

Am deschis-o , uitandu-ma inauntru . Mi-am ridicat oprivirea mirat , insa niciunul din noi nu a spus nimic .
-         Cu o singura conditie , am spus eu . Ea isi ridica o spranceana asteptand . Familia mea ! Vreau sa nu ii amesteci si pe ei !
-         Sa facut , spuse ea cu nonsalanta . Acum te las sa ..... te hranesti , spuse ea  evident dezgustata, iesind din camera . M-am uitat la iepurele din acea punga . Fuisese deja ucis , insa nu de mult , deoarece inca mai era cald . Nu era mult , insa ma va ajuta . Nu mai aveam incredere in ea , insa asa cum spuse si ea , nu aveam de ales .

Dupa cateva minute , Bella se intorse , si imi lua punga cu lesul de animal , apoi se intoarse , si se aseza pe canapea , privindu-ma . M-am conformat asteptarilor ei nerostite , si mi-am tras fotoliul in fata canapelei . Avum aveam mai multa forta , insa ea nu stia asta , probabil crezand ca un biet iepure nu m-ar ajuta prea mult .
As putea sa-mi rup catusele astea stupide si sa plec inainte ca ea sa-si dea seama , insa nu am facut-o . M-am sezat in fata ei si am inceput sa vorbesc despre Volturi  . Inca de cand era Carlisle in clan , si cat de vechi era el , pana la regulile care trebuiau respectate si istoria lor . In curand seara se lasa , iar Bella era aproape adormita . Pana la urma , ochii ei s-au inchis , si o respiratie usoara si constanta mi-a dovedit ca ea adormise .
Mi-am lasat privirea spre legaturile mele , si le-am rupt dintr-o miscare , incercand totusi sa nu fac galagie . M-am ridicat si am luat-o in brate . Am carat-o pana in camera ei lasand-o pe pat , si invelind-o , apoi am sarit pe geam , alergand spre padure .

 Bella POV :

Razele soarelui ma trezi , dar pleoapele mele opuneau rezistenta . Am pipait in jur , dand de ceva moale si cald . Capul meu se ridica usor , observand ca eram in patul meu , asa ca m-am lasat inapoi in jos , inchizandu-mi ochii zambind .
Apoi , dintr-o data ma lovi realitatea . Ce caut eu in pat ?
M-am ridicat repede dar eram prea ametita de somn si am cazut pe podea . Mi-am scuturat capul usor , incercand sa ma trezesc de-a binelea , cand un chicot ma facu sa inghet . Mi-am ridicat privirea uitandu-ma prin camera si observandu-l pe Edward stand in scaunul din fata peretelui opus .
 M-am uitat incruntata la el , si m-am ridicat in picioare .
- Tu ce cauti aici ? l-am intrebat morocanoasa . Nu ar trebui sa fi plecat deja din tara ?
- Ar fi trebuit . Insa zborul a fost anulat , spuse el abtinandu-se din zambit , si incercand sa para serios .
Am pufnit plictisita si inca adormita , luandu-mi cateva haine din dulap si intrand in baie . Dupa ce am facut un dus care ma mai trezi , am intrat in camera si aproape ca imi doream ca el sa fi plecat .
-Si acum ce mai vrei ? l-am intrebat , vazand ca era tot in acel loc .
- Nu tu vroiai sa stii mai multe despre noi ? Acum ai ocazia . Te astept jos , spuse el si iesi pe fereastra .
Am ramas socata de vorbele lui . El chiar vorbea serios ? Daca era o capcana ?
Mi-am luat telefonul in mana privindu-l lung . Insa apoi l-am pus in buzunar . Nu cred ca Phil va fi de acord cu decizia mea , asa ca ... ce nu stie nu-l poate afecta .
Am coborat sa mananc ceva . Si am dat de Lia , care gatea .
Desi nu ne-am mai vazut de mult , si asa , doar cate putin , Lia nu imi spuse nimic . Nu era treaba ei sa ma supravegheze , asa ca ii eram recunoscatoare ca nu ma pisa cu intrebari .
Am salutat-o , si am iesit pe usa , observand un volvo argintiu parcat in fata casei . M-am uitat la el incruntata , insa nimeni nu iesi . M-am apropiat cu pasi mari , iar usa pasagerului se deschise . M-am uitat inauntru sa-l vad pe Edward privindu-ma increzator , zambind .
-         Hopa sus . Te duc undeva ? glumi el .
Mi-am dat ochii peste cap si am urcat in masina .
-         Stii ca tot nu am incredere in tine , si daca e o capcana , nu veti fi iertati a doua oara , i-am spus eu .
-         Vrei sa asculti ceva muzica ? ma intreba el ignorandu-mi amenintarea .
Parea binedispus , ceea ce m-a mirat putin .
-         Uite care e chestia ! Poate ca nu te mai tin prizonier , insa asta nu inseamna ...
-         SSSsssss.... ma intrerupse el . Vrei sa lasi asta deoparte o secunda ? intreba el .
Am oftat zgomotos , punandu-mi mainile in san , asteptand destinatia finala .

Se pare ca Edward nu merse decat putin , caci casele noastre erau destul de apropiate , fiind in aceeasi padure . M-am uitat o clipa la el , inainte sa intram pe aleea catre casa lui . Era ... diferit . Parul lui ii statea altfel , de parca fusese pieptanat , era mai imbujorat , si avea alte haine .
-         Tu ... ai plecat aseara ...
-         Dap ! Am fost pana acasa sa-mi anunt familia ca vom avea un vizitator , am facut un dus , m-am schimbat si , oricat de dezgustator ar suna asta , m-am hranit , spuse el .
-         Oh ... am spus eu privind din nou pe geam . Asa se explicau toate .
Masina se opri imediat , in fata unei case uriase , decorate cu bun gust . Era aproape ca a mea , ceea ce m-a facut sa ma simt putin mai bine . Parea o casa de oameni normali , nimic iesit din comun , mi-am spus . Asta pana ce am iesit din masina si am dat cu ochii de un perete integral din sticla  . Asta m-a fascinat .
 Am ramas pentru o secunda , privind stingherita in jur . Eu chiar aveam sa intru intr-o casa plina de vampiri , fara sa am acoperire ? Ar putea fi cel mai prostesc lucru pe care l-am facu vreodata ! m-am mustruluit singura .
Insa , inainte sa ma pot razgandi , Edward imi atinse spatele , pentru a ma indruma spre usa .
Am luat o gura mare de aer , cand acesta atinse manerul usii .
 “ Acum e acum !

___________________________________________________________

Gata si capitolul asta !
Stiu ca ar fi trebuit sa pun capitol nou la Cautatoarea , dar chiar m-am cam blocat , asa ca mai scriu la asta un pic pana ce imi vin idei la celalalt ( poate ma ajuta cineva cu o idee , doua ? )
Anyway , sper ca va place si faceti activitatea mea preferata : Comentatul !
Kisses :X

7 comentarii:

Unknown spunea...

Deci este genial. Ca de fiecare data mi-a placut enorm. Bravo, te felicit. Ai niste idei fantastice! Deabia astept sa citesc next-ul :))

LoStInDr3aMs spunea...

capitolul a fost mega-extra-genial!!!imi place muuuuuuuult!dar vreau continuarea>:D< te rog:o3

Unknown spunea...

genialllllll...next next next:D

dya spunea...

Mi-a placut capitolul!Faci o treaba minunata!!!Astept urmatorul capitol!:*

Anonim spunea...

pe cand urmatorul capitol?

Stephany spunea...

Maine cel tarziu :D
Ms ca imi citesti ficul :*

Anonim spunea...

este un fic foarte reusit deabea ast continuarea. Sper sa postezi curand.